• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 01.11.14, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 soovitust, kuidas paremini müüa

Maakondade TOPides silma paistnud ettevõtjad jagavad oma kogemusi, kuidas paremini müüa.
10 soovitust, kuidas paremini müüa
  • 10 soovitust, kuidas paremini müüa Foto: Andres Haabu
Kolm nädalat edetabeleid
Maakonna TOPid ilmusid:
13. okt - Harjumaa TOP14. okt - Hiiumaa-Saaremaa TOP15. okt - Tartumaa TOP16. okt - Järvamaa TOP17. okt - Jõgevamaa TOP
20. okt - Läänemaa TOP21. okt - Raplamaa TOP22. okt - Pärnumaa TOP23. okt - Põlvamaa TOP24. okt - Valgamaa TOP
27. okt - Viljandimaa TOP28. okt - Võrumaa TOP29. okt - Ida-Virumaa TOP30. okt - Lääne-Virumaa TOP31. okt - Maakonna TOPide TOP ehk maakondade edukaim firma
Koondasime kokku viimasel kolmel nädalal maakonna TOPide intervjuudest kõlama jäänud soovitused, kuidas veelgi paremini ja edukamalt müüa. Vastustest jääb kõlama, et oluline on teha korralikku tööd ja pakkuda kvaliteetset toodet.
Kuidas paremini müüa?
1. Aqva Hotels OÜ tegevjuht Roman Kusma:
Ega seda ei saa ju kõigile öelda. Meil oli Aqva ehitasime ajal selge nägemus, millist teenust tahame pakkuda, kes on meie kliendid ja algusest peale püstitamise eesmärgi olla Eesti parim spaa. Eks see jääb külastajate otsustada, aga püüdleme sinnapoole, et pakkuda maksimaalselt head teenust.
2. Oidermaa Talu Seemnekeskus OÜ omanik Erki Oidermaa:
Kaup peab olema kvaliteetne. See on kõige alus.
3. OÜ Prosper Line juht Kaius Kaibald:
Oma tööd tuleb teha korralikult ja võtta tehtud asjade eest ka vastutus. Olemasolevat klienti on lihtsam hoida, kui leida uut. Sellega tasub tegeleda.
4. Ha Serv OÜ juhataja Marko Kevvai:
Müügitöösse saavad panustada erinevate osakondade inimesed ehk kaasame kõiki töötajaid. Oluline on ka hea sisekommunikatsioon, mis loob hea keskkonna headeks ideedeks.
5. Kaltsiit ASi juhatuse liige Raivo Lehiste:
Kindlasti saaks kvaliteeti parandades rohkem müüa. Samuti võiksid meie majanduskeskkond ja ettevõtjate käitumine olla veel paremad. Kipub jääma võlgasid, mis saavad küll pika aja jooksul lahendatud, aga mõne järgmise kliendiga suheldes on usaldust vähem, kui oli varem.
6. ASi Pajo juht Ain Pajo:
Toota oskab igaüks, aga proovi see toodang maha müüa. Meil on väga hea müügiosakond, tänu nende tööle püüame laieneda. Teine pool on investeeringud, mille abil püüame masinaparki järgmise paari aasta jooksul värskendada, vahetada välja järjest võimsamate ja tootlikumate vastu. Nii väheneb praagiprotsent, töö läheb kiiremini ja inimesed on ka rõõmsamad, kui töö ilusti jookseb.
7. Peetri Puit OÜ juhatuse liige Peeter Peedomaa:
Nii terviklahendust pakkudes kui oma toodetele võimalikult suurt lisaväärtust andes. Oleme püüdnud oma klientidele pakkuda tervikkomplekti toote valmistamisest paigaldamiseni välja. Äri ja elu liigub sinna suunda, et kliendi jaoks on parem, kui ta saab asjad ühest kohast.
8. Cleveron OÜ üks omanik Arno Kütt:
Vähendage allhanke osakaalu ja panustage oma toodetele. Olge nutikad ja innovatiivsed, kaasake disainereid ja insenere, pakkuge maailmale midagi uut.
9. Private Project OÜ omanik Anti Joonas:
Selleks on ainult üks retsept. Püüda teha oma toode maksimaalselt hea kvaliteediga ning kvaliteet peaks olema mitte kehvem kui Euroopa või Skandinaavia tippudel. Kui rõhuda kvaliteedile, anda toodetele võimalikult palju lisaväärtust, hakkavad tooted iseennast müüma.
Lisaks peaks kindlasti külastama erinevaid messe ning tutvuma erialaajakirjandusega. Mis puudutab mööblitootjaid, siis külastada ka mööblikauplusi, et tooteid silmaga näha ja käega katsuda. Pildi peal võivad asjad tunduda paremad kui nad tegelikult on.
10. Polven OÜ omanik Sergei Polujanenkov:
Otsime uusi lahendusi. Kui teed kõike nii nagu teised, siis jäädki viimaseks. Üritame elule teise nurga alt vaadata. Näiteks toodete pakendid on teistsugused, maitsed uued. Vaatame, milline on olnud teiste kogemus sarnaste toodetega. Kollektiivis räägime, et kui tulime selle äriga tegelema, siis peame olema paremad kui meie konkurendid. Kui inimestele seda tihti rääkida, mõistavad ka nemad, et peame olema parimad nii kvaliteedi, ideede kui hinna poolest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele